2014. április 16., szerda

3.rész Átvezetés

Sziasztok, Ne haragudjatok, hogy nem írtam. sok minden közbe jött dogák a szünet előtt + volt egy kis balesetem, de remélem kárpótollak titeket! :) ♥

~Kedves naplóm!
Az utóbbi pár hétben semmi időm nem volt írni, s kedvem sem. A verseny és a gyakorlások Padrona Calfucci-val minden energiám felemésztette. Bár a dalok már tökéletesen mennek, a lelkesedésem nem ugyanaz, mint az első pár napban. 
  A verseny nem csak az energiát emészti meg, hanem a barátságokat is. 
Luisával volt egy kis összetűzésünk a versennyel kapcsolatban. Sajnos bekövetkezett amitől tartottam, és a versenyláz elvakított minket. Nem csak őt, de engem is. Életünk egyik álma lebeg az orrunk előtt, hülyék lennénk nem ráharapni.De nem szeretek veszíteni, ahogy ő sem. De nélküle már nem ugyanaz semmi, a napjaim unalmasak és nem dobja fel semmi, mindent szürkének látok. Hiányzik.~ Vártam a könnycseppet, de már nem tudok sírni sem. Túl sokat sírtam emiatt, könnycsatornáim kiszáradtak. ~ Mostanság már a parkba sem járok szívesen, pedig oda mindig egyedül jártam. De már az egyedüllét sem ugyanaz, ha elveszted az életed egy részét. Nincsenek az esti beszélgetések hajnalig, az éneklések a padon, ahol áttörést értünk el a többieknél. Unalmas lettem. 
Március 31.
Holnap kezdődik a turné, megpróbálok életet lehelni magamba, hogy minél jobb formámban legyek a meghallgatáson a fiúk előtt. De Luisával nagyon tanácstalan vagyok.
Az egész akkor történt mikor átmentem hozzájuk gyakorolni és amúgy az én hibám, mert ráparáztam, hogy "mi lesz ha....." és érezte rajtam, hogy nem stimmel valami és mivel ő is fáradt volt, meg nem volt a legjobb passzban és kiakadt, hogy abbahagyhatnám, akármit is művelek. Mivel én sem voltam a legjobb formámban így hatalmas ordítás kerekedett, ami amúgy nálunk jellemző, de ez más volt. Ez komoly volt.
Ez után írjak neki, vagy kezdeményezzek akármit is? Én vajon hiányzom neki?~összecsuktam a naplóm. Elindítottam a Disconnected zenéjét és elénekeltem újra, mert ez kevésbé ment de már ez is megy, már csak a kellő lelkesedést kéne belerakjam, ami sajnos hiányzik. A Wherever you are-t is elénekeltem , mert attól mindig jobb kedvem van, pedig a szövege annyira szomorú..és akár át is értelmezhetném, Luisa és az én esetemre.
  -Kopp-kopp?-ez Noah. Mostanság, hogy feldobjon a béna vicceivel fáraszt, de azért tök rendes tőle. De udvarias vagyok és nevetek rajtuk.
  -ki az?-kérdeztem viszonylag lelkesen, mintha érteném is a poént.
  - tank.
  - tank ki?
  - Szívesen! -jön be mosolyogva. Noah aki amúgy borzasztó jót szórakozott a poénján.
*megjegyzés(!!) ez a vicc angolul üt úgyhogy:
-Knock knock
- who's there?
-tank.
-tank who?
-You are Welcome. *

Bár ez jobb volt mint a csirkés, amit a múltkor mesélt. Mindegy.
-Mizu Soph?-tette karját a vállamra.
-Gyakorlok...-megint, olyan unalmas vagyok mostanság.
-Az jó. Van kedved eljönni mozizni?
- Komolyan? Mit nézünk? -csillant fel a szemem.
-Azt majd ott kiválasztjuk.-villantotta ki díjnyertes mosolyát, és kacsintott. Mondtam már, hogy imádom Noaht???
-Anya?-kérdeztem óvatosan.
-Áhh..ő dolgozik, meg az ő filmjein én haldoklom. De psszt...el ne mondd el neki, mert abban a hitben van, hogy szeretem a romantikus drámáit.-elnevettem magam.
-Oké köztünk marad...várj egy kicsit, átöltözöm!-vigyorogtam.
-Siess!-indult ki a szobámból.

*  *  *

~Kedves naplóm!
 Április 2.
Ma van a második napja a  5 Countries 5 Days turnénak. 2 nap van addig.
Már nagyon ideges vagyok, mi lesz ha elrontom. Az utóbbi két napban Noah-val csinálunk délután programokat. Ez így elég hülyén hangzik, hogy a nevelőapámmal szervezek programokat, de hát ki törődik az ilyenekkel. :)

*  *  *
~Kedves Naplóm!
Április 3.
Holnaaaaaaap! OMFG! Nagyon izgulok!  
Minden esélyem megvan a nyerésre,  De ha izgulok, elronthatom. 
 A holnapon áll minden.....


*  *  *

~Kedves naplóm!
Április 4.
........................


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése